saraagnesterese

Kaos

Publicerad 2013-02-27 08:08:46 i

I lördags var jag och hämtade frukt och grönsaker hos en granne här i området. De beställer alltid biologiskt så därför åker man runt till olika folk och hämtar sin beställning. Familjen var i St. Moritz så jag fixade det.
När jag kom hem la jag allt på sin plats och på kvällen la jag äpplena ute på balkongen.. Det skulle jag självklart inte gjort, då jag upptäckte morgonen därpå att fem äpplen låg utspridda och halvt uppätna. Svordomarna var många och jag stod väl där och svärde åt de jäva fåglarna och mig själv att jag inte tänkte så långt i ca 33 minuter. Nej men jag städade upp, åkte till affären för att köpa nya äpplen. (V är inte hemma så jag använder upp alla de jag köpte till frukost)
Vid första affären fanns ingen parkering då fick åka till en annan. Det snöade och jag var arg. Ingen bra kombo. När jag kom hem visade det sig att jag inte hittade min iPhone. Jag letade överallt och gick ut till bilen (små halkandes i snön) och hittade den inte. Så jag gick tillbaka in och hittade den inte. Tänkte att den ramlat ur min ficka... MEN det som inte är stulet kommer tillbaka! Gissa var den låg?.. Jo i sängen gömd under mina kläder. Fällde en lyckotår:)
Äpplen på sin plats och likaså iPhonen. Min söndag var K.a.o.s :)

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-02-27 12:40:23

Jaadu Sara.. du är ju för härlig du...!!
Kram,kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela