saraagnesterese

5 månader

Publicerad 2013-02-08 10:29:47 i

Nu är jag inne på den sista arbetsdagen och jag tycker det gått fort men det ska bli riktigt skönt med helg.
I veckan har jag varit i skolan och vi kommer ha prov nästa torsdag och den 28/2 ska vi skriva in oss för den andra delen av kursen som pågår till juni.
Barnens farmor var hos oss i tisdags och i onsdags kom deras mormor. Hon lagade kvällsmat, och gjorde fritelle som är en typisk kaka för karneval. De var jätte goda!
Som sagt, karneval firande har sin tid just nu och jag är jätte sugen på att åka till Venedig och kolla. Det är nog en äckligt grym upplevelse. Ska höra med min vän Hanna hur hon känner:)
Ha en fin helg alla!

Kommentarer

Postat av: kerstin

Publicerad 2013-02-08 12:26:31

Tackar, vi ska gå ut o käka en bit i helgen så vi ska nog ha det bra, ha det så bra själv i helgen!! Karneval låter ju riktigt häftigt!! Ta gärna bilder om du kan så vi med får se.
KRAMISAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela