saraagnesterese

Verona & Pavia

Publicerad 2013-12-30 15:01:08 i Allmänt,

Eftersom jag inte har något kul att skriva eller berätta så fortsätter jag med att lägga upp bilder från Italien. Det blir väldigt hoppigt och bilderna kommer inte i ordning efter månad osv, utan det blir lite vad jag känner för.
Idag tänkte jag lägga upp somriga och fina bilder från när mamma kom ner till mig i juni för att spendera några dagar i landet med mig tills vi åkte hem igen till Sverige.
Vår första dag spenderade vi i Verona, en sjukt varm dag men fin utflykt.
"Ingången till stadens centrum"
 
La casa di Giulietta
 
Saknar min italienbränna....
 
 
Hur mer italienskt kan det bli ;)

 
Andra dagen mamma var i Italien åkte vi till en stad som hette Pavia och även det var en varm dag och en mycket fin stad.
 
Maffig domkyrka!
 
 
 
 
 Här åt vi den godaste risotton EVAH! Helt sinnessjukt vad god den var.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela