saraagnesterese

En tillbakablick till Italien

Publicerad 2013-12-28 23:46:29 i Allmänt,

Sitter och kollar igenom bilder från alla möjliga saker jag gjort under året. Det är kul att se och minnas ala roliga saker man varit med om.
Tänkte slänga upp lite bilder från Italien. Har inte lagt upp så mycket bilder från alla utflykter jag varit på, så jag ska försöka liva upp denna blogg med lite bilder från mina utflyktsmål!
Det var nog i November som jag, Hanna, Matilda och Julia åkte en dag till Lecco. Det var verkligen en mysig dag då vi förmodligen åt pasta till lunch, tog bilder på oss med den vackra utsikten och försökte ta oss till toppen på ett berg...
Så glad att ha fått lära känna de här tjejerna, utan dem hade min Italienresa inte varit densamme.
 
 
 
Alla dessa marknader... De finns överallt!
 
Hit upp skulle vi, men det tog längre tid än vi trodde, så vi gav upp.
 
Utsikten är värd guld!
 
Vi gotlänningar är jävligt sköna, men skåningar kommer inte långt efter. Matilda är så jävla skön och rolig!
 
<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela