saraagnesterese

20 augusti

Publicerad 2013-08-20 15:32:31 i Allmänt,

I slutet av juli ringde jag till Folkan på Hemse för att se om det fanns någon chans att ännu söka till musiklinjen i höst. Han sa att det var fullt men att jag ändå kunde skicka in en ansökan. Jag skickade in den i sista minut (som vanligt) och igår ringde de upp mig och sa att de hade kollat igenom min ansökan och de var intresserade på vad jag hade att spela så imorgon klockan 13.00 ska jag spela inför dem.
Jag är nervös men sjukt taggad. Det hade varit så skönt att få komma in och slippa all annan planering inför hösten. Så jag tränar på låtarna, repeterar musikteori och hoppas bara på det bästa.
Så jag ska gå in med inställningen att blåsa av dem från stolen och se till att jag får en plats på utbildningen i höst!
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-08-20 19:45:14

HEJA Sara!!
Blås så det ryker!!
Vi håller tummarna för dej!!
KRAMAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela