saraagnesterese

saknar

Publicerad 2013-04-29 23:32:20 i Allmänt,

Imorgon ska jag lägga upp lite fler bilder från min och Fridas helg tillsammans:)
Jag ska även berätta om vår mysiga utflykt till Parma. Men det får bli morgondagens uppgift!
Idag har jag känt mig off. Jag saknar Frida jättemycket, det var så roligt och behövligt att hon kom. Nu vill jag verkligen komma hem. Jag har snart varit borta i åtta månader och nu börjar hemlängtan krypa sig på. Jag har inte träffat Madde en enda gång under dessa månader och jag saknar henne så mycket!
Jag saknar mamma och pappa och Anna såklart jätte mycket. Det är tufft, nu vill jag så gärna att dessa två månader som är kvar går fort.
Ikväll är det verkligen en gråtkväll då jag saknar allt och alla så det gör ont.
 

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-04-30 07:34:20

Hej! Klart du får hemlängtan men snart är du hemma igen...å snart kommer jag så vi kan shoppa loss i Milano! Sen när du väl är hemma så kommer du kanske att längta tillbaka igen till Italien....Ha en skön valborgshelg - om de firar det förstås....
Kramelikram

Postat av: Madde

Publicerad 2013-05-01 20:41:22

Jag saknar dej så jävla mycket! Låt oss aldrig vara ifrån varandra så länge igen;) ser framemot en sommar med dej och förhoppningsvis höst och vinter! Puss<3

Svar: Puss <3
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela