saraagnesterese

Lämnat av bästis

Publicerad 2013-04-02 11:29:07 i

Nu har jag torkat tårarna än en gång. Har lämnat av Jakob vid flygplatsen och har även fått sms där han skrev att han satt på flyget så det känns bra!
Jag ska lägga upp bilder ikväll från datorn. Men det har varit de 5 bästa dagarna under min vistelse här i Italien:) att bara få ungås med den roligaste och en av de närmaste vänner är en lyx i sig!
Även om familjen var här gick det bra, men det blir lite jobbigt ändå. Så det var synd att de behövde komma hem så tidigt men men. Det var ju inget vi kunde göra åt:)
Nu ska jag vila upp mig inför morgondagen och bara chilla!:)

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-04-02 15:35:33

Tur att det ordnade sig ändå med allt,
jag ser fram emot dina bilder!
KRAM!

Postat av: Anki

Publicerad 2013-04-03 09:25:28

Nu är du snart hemma igen...å då kommer du säkert att längta tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela