saraagnesterese

Helgen

Publicerad 2013-04-08 21:52:23 i

Har försökt två gånger att lägga upp bilder från datorn men det funkar inte.. Får se om det går att ladda upp från telefonen istället!

Helgen som gått var ganska intensiv. På fredagkväll var jag själv med barnen. På lördagen åkte V & P till Ligurien för att kolla på en båt. De sa att de skulle komma hem sent på kvällen. Men det blev att de sov kvar till söndagen. Så på lördagen hade Pietro fotbollsmatch, och de vann med 1-0. Efter matchen hade de dukat upp merenda och så stod tränaren och gav ut vin till de vuxna. Haha jag stod och småskrattade för mig själv, så jävla osvenskt... (Jag tackade nej eftersom jag körde, mamma du kan vara lugn).
På kvällen kom Hanna hem till oss och vi stekte pannkakor tsm! Älskar att steka pannkakor, särskilt eftersom jag kan vända de i luften!!:)
Efter det spelade vi wii! En jättebra och mysig kväll:)

På söndagen var barnen jättejobbiga. De var fulla av jobbig-energi och lyssnade inte alls. De grät/ skrek och var så irriterande att jag ville slänga dem i en vägg typ. Nej men ni som är mödrar förstår nog vad jag menar.
Iaf, vid lunchen fick jag nog. Jag var trött, hade ont i huvudet och ville bara bort från huset. Så efter lunch gick jag och grät för jag var så arg!
Det tar på ens energi att ta hand om tre italienska ungar! Jag blev fri klockan fyra och åkte för att träffa Hanna:)
Jag är så glad att jag mött Hanna och att vi är så lika! Åh kommer sakna henne när jag slutar!!:(

Hoppas ni hade en bättre söndag än mig!
Kram på er:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-09 08:53:33

HAHAHA!!!! Du har det inte lätt!! Se upp så du inte börjar lida av vätskebrist bara ;)

Postat av: Anki

Publicerad 2013-04-09 09:44:45

Wow. Du är tuff som pallar trycket...låter lite som mina barn när klockan blev kvart i sju...fast värre!

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-04-09 10:43:16

Vilken helg du har haft!! Du vet väl att tålamod övervinner allt.... Jag har sytt en väggbonad med den texten på, jag brukade titta på den ibland när våra tre barn var små......
I söndags flyttade vi till Tott bungalow på Snäck, vi har stambyterenovering i vår lägenhet. Ska vara här i 3 v nu..
Säg till när du kan vända plättar i luften..hi hi. KRAMAR!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela