saraagnesterese

The first night out in Milano!

Publicerad 2012-09-22 22:07:41 i Allmänt,

Igàr àkte jag in till Milano fòr att tràffa Olivia:) Jag gick runt i nàgra affàrer och kòpte ett par ballerinaskor, en plànbok och laddade mitt sim-kort till min nya mobil!
Sen mòtte jag upp henne och vi gick till hennes "barns" basketlektion sen gick vi hem fòr att gòra oss iordning fòr vàr fòrsta utekvàll! Carlo (en slàkting till familjen) kànner Olivia sà vi fòljde med honom till nàgra av hans franska vànner och hade hemmafest ett bra tag. Sen vid tvà drog vi till en klubb och dansade! Sjukt kul :D Kom hem vid 4.30 och sen sov jag kvar dàr:)
Idag àt vi frukost pà California Bakery, vàldigt typiskt att besòka i Milano. Sà vi àt oss proppmàtta och sen gick vi till ett stàlle dàr det var en stor marknad. Jag kòpte en sjal och schamp fòr 50 kr! (KAP, yes I KNOW) Sen gick vi till en park och tog bilder som blev knasiga men fett kul. 
Sen àkte jag hem och imorgon har jag inga planer men fàr se vad som hànder. 

:))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela