saraagnesterese

VENEDIG

Publicerad 2012-10-23 13:13:09 i Allmänt,

Sorry för alla tråkiga och deppiga inlägg. Hur kul på en skala 1-10 är det att läsa? Nej jag tänkte slänga upp lite bilder från Venedig där jag var i lördags:) Det var ganska dimmigt så man såg inte så mycket och det var synd när man skulle ta kort, men det blev några ändå.
Jag gillar Venedig och kommer förmodligen åka dit igen:)
 
Det fanns inga bilar så man får åka "båt axi" eller "båtbuss"
 
Matilda, Hanna och Louise :)
Har massa bilder på sådana här kanaler, det är hur fint som helst!
 
Som sagt, det finns inga bilar eller något. Så såhär transporterar man varor!

Vet ej vad för sorts frukt, men fint är det iaf :)
Fina hus!
 
Största nutellaburkar jag någonsin sett!
 
 
åkte gondol!!! :D
 
 
Vår chaufför
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-10-24 07:24:57

Hej!
Tack för alla fina bilder!!!
Och fortsätt o skriv!
Kramisar från mej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela