saraagnesterese

Utgång!

Publicerad 2012-10-13 16:56:15 i Allmänt,

Alltså jag har sovit 4 timmar inatt. I fredags gick jag upp klockan halv sju för att fixa frukost och pä lördagen kom jag och Olivia hem halv sju på morgonen. Vilket inneär att jag varit vaken i 24 timmar, galet men sjukt kul!
 
Igårkväll åkte jag in till Milano för att träffa Olivia och en finsk tjej som heter Maijo och var jätte härlig! Vi gick till ett så kallat aperitif där man betalar 8 euro och får en drink inklusive bufé. Så sär satt vi och pratade och åt mat i 2 -3 timmar. Så himla härligt att kunna sitta ute i Oktober!
Sen gick vi till en klubb som jag inte kommer ihåg namnet på men det var fett nice! Mycket folk så man fick tränga sig in på dansgolvet. Så där spenderade vi fyra timmar på dansgolvet och det var så kul! :D
Klockan fyra gick vi till Maijos buss och där stod några andra folk och en var från Finland och kunde prata svenska, wtf liksom. Haha sjukt oklart! Sen gick inte mitt och Olivias tåg förrän 05.32 så vi väntade i typ en timme på tågstationen och vid halv sju gick vi och la oss, helt döda!
 
Sen gick vi upp vid elva och åt frukost/brunch:)
Ikäll ska jag äta pizza och bara chilla, familjen är i St.Moritz och kommer hem i morgonkväll:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela