saraagnesterese

presenter!

Publicerad 2012-10-30 23:10:53 i Allmänt,

Ikväll kom föräldrarna hem och de var glada över att jag tagit så bra hand om barnen, vilket kändes väldigt kul att höra:) Vi åt pasta med pumpa, kallrökt lax och sallad!
Sen var det presentdags, vi satte oss i soffan, blundade och fick varsin presentpåse:) Jag fick en necissär/sminkväska som var jättefin! Det var en fin present/överraskning.
Sen ringde Hanna och vi bestämde att vi skulle åka tillsammans till italienska skolan imorgon. Det är en tysk tjej som har flyttat till Arese och hon ska också gå på samma skola så det ska bli kul att träffa henne!

Den här fina väskan fick jag! Super söt.


Hahah jag tycker det är så kul att jag fick detta. Med tanke på hur jag känt mig den senaste veckan/veckorna. Kanske hjälper haha!! :)


Den här köpte jag förra helgen på H&M för 15 eoru, sjukt värd!


Ett par ljusa jeans (OMG, jag har köpt två ljusa plagg!!!)

 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-10-31 07:06:12

Hej!!
Vilka härliga o bra presenter!
Det är alltid kul att känna sig uppskattad!
Lycka till i plugget nu, skriv gärna om hur det var!
Kramisar från mej.

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-31 11:22:47

Du är värdefull för familjen!

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-31 11:30:40

Läcker outfit du köpt! Du kommer hem som ett modelejon från Milano!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela