saraagnesterese

Ny idé!

Publicerad 2012-10-24 10:41:21 i

Jag har funderat länge på vad jag ska göra i vår och har varit inne på att åka upp till Åre och säsongsjobba. Men det är jättesvårt att hitta boende och jobb.. Lite synd, men det får bli till nästa år kanske:)
Eftersom jag är kär i min tvärflöjt och älskar att spela så har jag nu tankar på att söka till folkmusiklinjen i Hemse och efter att ha läst all information känner jag att det vill jag göra!
Så nu måste jag prata med mamma och få tips och råd:)
Det här känns bra!

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-24 11:45:48

Du kloka tös! Bra idé! Sök!!
Å vad kul att du ännu vill ha tips av mamsen...puss på dej!!

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-24 11:47:15

...men kursen startar först i augusti nästa år...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela