saraagnesterese

En månad

Publicerad 2012-10-03 23:11:36 i

Idag är det en månad sen jag kom hit till spaghetti-landet! Idag träffade jag en annan svensk aupair som bor nära mig så vi pratade nog i två timmar och åt jättegod glass:))
Vi ska nog göra en utflykt till Bergamo på lördag med några andra svenska tjejer, ser fram emot det!
Ikväll har jag pratat med Madde och det var det bästa idag! Tacka gud för viber:) saknar bästis supermycket <3
Idag var det hemsetorgdag (bad mamma frysa ner en kokos mumsmums som jag kan mumsa på när jag kommer hem)
Och jo en annan kul grej, har inte ätit smör på en månad! Kom att tänka på det idag, de har aldrig smör på macka. Nu älskar jag marmelad istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela