saraagnesterese

Monza

Publicerad 2012-11-01 22:26:31 i Allmänt,

Nu har mina fyra dagars ledighet börjat och familjen har åkt till St.Moritz och jag är hemma. Det är ganska skönt, för jag känner att nu ska jag sova ut och vila upp mig inför nästa vecka!
Idag åkte jag, Hanna, Louise och Matilda till Monza. Det tog ca 30 min med bil och när vi sågs runt två åt vi lunch. Jag tog en ceasar sallad som var jättegod:) Sen var Matilda och Lousie tvugna att åka hem, de hade varit där sen 11 så de var klara. Men vi fick prata och skratta mycket under lunchen så det var kul. Lousie och Hanna är skåningar och ibland fattar jag inte vad de säger för det blir lite slumrigt haha!! Men de är jättehärliga, så i sommar blir det förhoppningsvis en resa dit ner:D
 
Efter att jag och Hanna lämnat de andra tjejerna vid tågstationen gick vi tillbaka och gick längs shoppinggatan. Jag köpte ett nagellack från O.P.I, ett ljusrosa som jag ska måla på imorgon:D
Hanna köpte lite smått och gott hon också! Vi hade jättekul och sen köpte vi glass och gick vidare. Då hittade vi ett stort stånd med torkad frukt som vi köpte, sjukt kul. (Internt) Så det sitter jag och mumsar på nu.

Jag har haft en toppendag och är glad att jag hittat så bra vänner:)
 

 
 
Den här fina kyrkan låg brevid vårat lunchställe! Maffig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-11-02 08:10:30

Hejsan!
Vilka fina o GODA (med tanke på det ätbara) bilder,
tack för dem!
Vila nu!
Kram K.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela