saraagnesterese

Lördagens äventyr

Publicerad 2012-11-12 10:09:53 i

Jag hade så himla kul i lördags! Jag och Helen åkte in till Milano för att träffa Olivia & Maijo. Så vi gick till apertivo och åt god buffemat och drack goda drinkar:) Där mötte vi en svensk person som jag pratade lite med, ganska konstigt när man stöter på andra svenskar;) Sen kom det ett gäng på 20 pers som var utklädda och högljudda som tusan! De började prata med oss och var helt galna.
Sen drog vi till Alcatraz en klubb och där var det mycket folk och jättebilligt inträde, 5€! Där var vi till 3 för jag kände att jag behövde gå hem hehe.. Nej men vi dansade, tog kort och hade skitkul:))
Vi hade lite problem med att komma hem därför tunnelbanan stänger vid midnatt och öppnar inte igen förtän 6.00 så vi försökte få tag på en nattbuss och frågade folk och de visste inte heller.. Haha helt galet! Sen fick vi iaf skjuts till Milano Centrale och där mötte vi två poliser som vi pratade en stund med, sjukt trevliga! Sen fick vi tag på en buss och kom tillslut till Molino Dorino och därifrån tog vi en taxi till Rho där min bil var! Taxin kostade 21€ men vi hade bara 15 så han var snäll. Tillslut kom vi hem och då var klockan 6.00. Vi sov hela nästa dag!
Fett kul helg:D

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-11-12 10:44:36

Äventyr på hög nivå! Som vanligt ordnar sig allt till slut...hoppas du inte körde bil kl 06 på morgonen...eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela