saraagnesterese

Inside information

Publicerad 2012-11-30 10:20:49 i

Städerskan i detta hus heter Lucia och har enligt mig varit lite av en bitch. Men igår fick jag förklarat för mig att hon kommer från Ukraina men flyttade till Italien för fyra år sedan för att få pengar. Tydligen får man inte pengar när man jobbar i Ukraina, hängde inte riktigt med där när Valentina förklarade. Hur som helst hennes familj bor i Ukraina och hon är här själv. Idag sa hon till mig, jag är trött, verkligen jättetrött. Å jag ville bara ge henne en stor kram. Äntligen visade hon lite känslor;) så nu tycker jag bättre om henne! Dagens insideinformation.

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-11-30 14:00:54

Visst är det lätt att döma hunden efter håren. Man borde inte tycka eller tänka något om någon innan man gått 1 000 mil i den personens skor...det handlar om att sätta sig in i andras livsvärldar -dvs. hur de har det. Inte alltid så lätt, men något att ta med sig!
Hoppas ni får en superduper helg i Verona!

Svar: Du kommer alltid med så visa ord och meningar! :)
Sara Karlsson

Postat av: Anna Björkqvist

Publicerad 2012-12-01 00:02:22

Jag är så stolt över dig Sara! Saknar dig galet mycket! Krammmmm

Svar: Men åå, Anna du är så fin! Jag saknar dig galet mycket med:) PUSS
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela