saraagnesterese

Halloween

Publicerad 2012-11-02 18:46:36 i Allmänt,

I onsdags var det halloween här i Italien. I min familj gör de ingen större grej utav det, men barnen klädde ut sig och gick och knackade dörr. Det är många barnfamiljer som bor här i området så det var några dörrknackningar även här. Jag har inte firat halloween hemma, tycker det är lite överskattat. Men det var kul att vara med om det iaf :)

Här kommer några få bilder:)
Giulia och hennes komis:) Söta häxor!!
 
Bus eller godis!
 
Mumsiga muffins vi gav till barnen!
 
Jag tog inte mer bilder, det regnade jättemycket ute så ville inte ut och ta bilder heller;)

Nu har jag ätit kvällsmat och ska koka tevatten! Färsk ingefära i te är så gott:D
Kollar även in lite kläder till jul/nyår och vad jg önskar mig i julklapp;)) mamma snart kommer listan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela