saraagnesterese

Förmiddag i Milano!

Publicerad 2012-11-21 13:45:10 i

Idag på f.m åkte jag och Helen in till Milano för att träffa några andra au pairer. De kom från England, Syd Amerika, Tyskland och Polen:) Vi satt på ett café och pratade ett tag sen mötte vi upp Olivia och gick för att köpa en smörgås och satt i solen en stund! Sen åkte vi tunnelbanan hem och nu väntar jag på att Anna ska sluta skolan sen blir det hem till la casa!
Idag är det 1 månad. Helt galet sen är mitt äventyr slut!

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-11-21 16:40:18

Hej på dej Sara!!
Ja nu är det bara en månad kvar innan du reser hemåt så jag förstår att du längtar!!
Kul att du har många kompisar o att du går i skolan = då går tiden snabbare!
Värm dej i solen du, här är det bara grått o ruggigt väder.....
Ha det så bra, kram från mej till dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela