saraagnesterese

HP levererade

Publicerad 2012-05-13 16:37:22 i Allmänt,

Gårkvällen blev väldigt spontan men lyckad!
Jag ringde till Frida och ba: Är du taggad på utgång??!! Och självklart var hon på (<3) Sen ringde jag till Jakob och sa samma sak, han var också på. Sen ringde jag till Madde, hon höll på att jobba på ett bröllop och jag lyckades övertala henne så hon fick stressa som fan för att hinna med att åka med oss till stan.
Väl inne på hp sög det till en början men sen mötte vi ett gäng som hade svensexa och som vi dansade med hela natten! Sen blev det fullt och idag har jag ont i varenda muskel i kroppen typ. Köttade dansgolvet igår!! Åh det var en jävligt bra kväll och jag älskar mina vänner som är spontana och Bäst. (töntig, jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela