saraagnesterese

beslutsångest.

Publicerad 2012-06-25 23:04:39 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på "will I" från musikalen Rent. Det är den bästa film jag sett och jag kan aldrig se den för många gånger.
Har haft en grym vecka med besök med två vänner från Stockholm som jag hängt med, firat två midsommrar, haft en grym utgång med vänner och dansat (trängts) till Panetoz superbraiga spelning:)
Nu har sommarjobbet börjat och allt flyter på. Hoppas bara på bättre väder så jag kan färdigställa mitt målarprojekt hemma!
 
Sitter och funderar på om jag ska åka till Frizon, är typ inte taggad..
Miakela åker till Frankrike typ då tror jag och vill  bara hänga med henne och tjejerna innan hon åker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela