saraagnesterese

the future

Publicerad 2012-02-12 16:51:40 i Allmänt,

Jag börjar se fram emot hösten, för jag har lite planer på vad jag vill göra. vissa tråkiga men andra mycket roligare!
Jag vill åka till Norge i ett halvår och jobba, troligen med att rensa fisk eller vad man nu gör. Det ger pengar vilket jag kommer behöva, för sen funderar jag på att gå en folkmusikutbildning. I den kursen som jag vill gå kommer man även få åka till England :)
Den var dyr men jag tror det kan bli hur kul som helst!!

Sen i höst ska jag Malin Clara och Mikaela förmodligen åka tillbaka till London! Vi blev inte klara sist;) Vi ska shoppa mindre och hitta de grymma uteställena istället och bara ha kul! Det lär jag garanterat få med de tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela