saraagnesterese

jo jag vill ha sportlov

Publicerad 2012-02-21 22:44:37 i Allmänt,

Just nu vill jag bara sitta på planet ner till Rom. Åker om typ 2 veckor och jag vill bara försvinna från allt plugg!
Det är hur mycket som helst just nu och jag är aningens stressad.
Imorgon ska jag, Clara och Mikaela till Friskis och det ska bli skönt, behöver träna upp kondisen!
Snart kommer Jakob hem och det ska bli så himla kul, saknar honom sjukt mycket.. Behöver skratta tills man får kamp i magen och bara flumma loss!
Kan alla äckelidioter sluta sörja Tankafetast? fan blir lack på tjatet. Överdrivet som fan. Ändå ingen som bryr sig..
Måste bädda rent nya lakan i mina sängar! Ska köpa en slav i Rom, borde finnas nån kvar i forum romanum som kan fixa det åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela