saraagnesterese

försvunnen sula till min klack efterlyses, Tack.

Publicerad 2012-02-13 22:42:51 i Allmänt,

Har blivit lite smått besatt av Tv3 play då jag kan se alla avsnitt av TopModel och ProjectRunway som jag missar varje tisadag. Hur bra är inte det??!

På något sätt så lyckas jag ibland med det omöjliga. När jag skulle gå ner till kulturskolan märkte jag att det satt fast snö under min skosula och såg att det inte var snö utan typ isbeget i Titanic! Helt sick vad snö som fastnat. Så det såg typ ut som jag haltade när jag gick...
Sen när jag skulle ta en nyckel och pilla bot isen insåg jag att sulan på klacken har Försvunnit!! asså wut, fett oklart.
Så jag ringer mamma och ba: waaah hur ska jag göra. Så nu i veckan ska jag till en skomakare:) kul, jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela