saraagnesterese

Halmstad, Linköping, Ystad och Gotland intar Verona

Publicerad 2012-12-02 22:07:44 i Allmänt,

Sitter just nu och lyssnar på julmusik och försöker få lite julstämning såhär i 2:a advent.
Helgen har jag spenderat i Verona med Hanna, Julia och Mathilda:) Vi åkte bil tillsammans och när vi kom fram parkerade vi bilden och sen gick vi runt lite på stan för att vänta tills vi kunde checka in på vårt B&B. Så vi kom till ett torg där det var en marknad och vi gick runt och kollade där, sen fick vi syn på en tvärgata med julmarknad. Vi gick såklart dit och det var verkligen jättemysigt:) Så där hängde vi i ett par timmar, kollade, smakade på saker och bara myste runt! Helt klart min grej:)
Sen checkade vi in och var helt överraskade när vi fick syn på vårt hostel/B&B för det låg mitt i centrum och var skitfräsht. All inredning var från IKEA men det var hur mysigt som helst. Så himla nöjda var vi. (Rummet hette Shakespere)
Sen på kvällen åt vi pizza och satt ute och drack lite och tillslut träffte vi några killar som visade oss till en annan bar så där satt vi och hade så himla kul! De bjöd oss på drinkar och vi fick ägarna att ha öppet en extra halvtimme bara så vi kunde dricka upp;) Sen skildes vi åt och vi gick och la oss kl 05.00! Vi hade en så obeskrivligt rolig kväll, så himla nöjd!
Idag vaknade vi upp sent och hade en bakisfrukost. Urmysigt:)
Sen åkte vi till Gardasjön, sen hem till våra hem:)
En helt underbar helg med de bästa tjejerna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-12-03 07:22:40

Vilken lyckad helg ni har haft!!
Här halkade en annan runt på gårdagens julskyltning
på staden,jag höll mig i Ebbas vagn för att kunna stå på benen! Hon spanade in den utklädda (tror jag)...
tomten på stora torget, hon ville INTE sitta i hans knä, det kunde moffa göra istället tyckte hon, Åke alltså....!! Hm...
Vilka bra kompisar du har skaffat, var rädda om varandra!
Kram, kram från moster.

Svar: Vad mysigt med julskyltning! Haha vad sòt hon àr:) Kramar
Sara Karlsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-03 07:45:41

2a advent? Här har vi bara haft första advent..

Svar: opsi! Menade 1:a sàklart;)
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela