saraagnesterese

En hälsning - älskad - vän

Publicerad 2012-08-18 22:15:48 i Allmänt,

Laddade hem appen "Viber" (har ni inte den, Skaffa!) Har man wifi/nätverk kan man ringa och smsa gratis utomlands.
Just nu smsar jag med min fantastiska och saknade Mikaela som är i Frankrike. Läste på hennes blogg idag att hon har hemlängtan vilket jag förstår. Har haft precis samma känsla och jag vill bara ge henne en stor kram.
Försökte uppmuntra henne med roliga minnen men det blev bara värre för då började hon gråta mer haha!
Ska ringa henne snart och då kommer vi båda säkert gråta, men jag älskar henne och hoppas hemlängtan försvinner så hon bara kan ha kul:)
Jag och mina flickor :)
 
 
Jag saknar dig!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela