saraagnesterese

Dagen innan första tentan!!!

Publicerad 2016-09-29 10:13:23 i Allmänt,

Idag är det sista dagen innan tentan! Man börjar bli lite nervös för hur det ska gå. Det svåra är att vi har så många olika typer av frågor som man ska memorera alla svar på och det är inte lite man ska kunna...
Men nu har jag gjort mitt bästa och så får det bli som det blir.
 
Imorse var jag och Sofie på gymmet en timma så nu har man fått lite energi inför pluggandet. Vi har blivit duktiga på att gå dit ofta och det är jätteskönt!

På lördag har vi FINSITTNING, jäääääääj!!! :D
Jag är så taggad. Tentan är gjord, kurs 1 är klar, få klä upp sig, dricka massa gott, hänga med de bästa människorna, ha kul och dansa hela natten! Kan dock finnas en risk att jag somnar för det har inte blivit många timmars sömn den här veckan haha ;)

På söndag ska vi ha bakisdag med tjejerna, äta godis och kolla på "Känn ingen sorg för mig Göteborg". Det kommer bli en bra helg, behöver det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela