saraagnesterese

Träningsvärk from hell

Publicerad 2016-10-19 21:38:18 i Allmänt,

Jag har sån sjuk träningsvärk i benen, sådär ont så att varje trappsteg man tar när man går ner gör så fruktansvärt ont. Det blev inte bättre idag då Sofie drog med mig på ett spinningpass med intervaller, haha! Men det gick. Det är tur jag har henne att gymma med, hon drar upp mig i princip varannan morgon och så är vi på gymmet klockan åtta!! Helt sjukt, men det är ändå kul :)
Tränar för att VRÄKA i mig kött och potatis när jag kommer hem (och julmat och godis). Har inte ätit potatis sen jag flyttade hit...
 
Förra torsdagen var jag på något som heter "Timebeer", det är på kårhuset och man dricker en massa öl. Det öppnar kl. 16 och då kostar en öl 16 kr (DRÖM). Sen höjs det en krona efter varje heltimma. Farligt att sitta ner och drick billig öl, men det var riktigt kul! De har ett musikquiz också, vilket vi inte var så bra på. Men sen spelade vi lite spel också, riktigt sköj.

Man måste unna sig efter alla timmar av plugg. Jag LÄNGTAR till den här kursen är över. Det är svårt och tråkigt och vill bara bli av med den.
Vi har så sjukt mycket uppgifter att göra utöver att plugga till tentan och jag HÄLLER i mig kaffe för att orka ha ögonen öppna.

I helgen vankas eventuellt räkskiva med mina gäris <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela