saraagnesterese

Hemmabygge

Publicerad 2016-10-26 09:36:52 i Allmänt,

Imorse gick jag upp klockan sex för jag hade tvättid. Jag övervägde att strunta i tiden och ligga kvar och sova istället för var sjukt trött. Men mitt sunda förnuft tog över och jag pallrade mig dit ändå.
Sen när jag hängt upp min tvätt och tar bort tre plagg för att istället lägga dit mina svarta kängor jag tvättat RASAR tvättställningen och en plastbit som håller fast ställningen lossnar..........
Asså har man otur eller vad? Men lite komiskt är det, för det är klart att det ska hända mig.
Så nu måste det komma hit nån och laga den, vilket innebär att jag måste städa...
 
Men jag har verkligen ingen plats att hänga upp tvätten, så byggde ihop en liten tvättlina som blev skitdålig haha! Satt fast ett snöre i ett garderobshandtag och runt ett rör ovanför toaletten så jag får gå limbo genom hallen... Det är fan kaos i detta 19 kvadratmeters rum just nu.
Det var min kaosiga morgon.
 
Idag ska jag och några från klassen ses och gå igenom inför tentan, se om vi kan slå ihop våra förvirrade huvuden och få någon slags klarhet, vore trevligt.
 
På lördag blir det HALOWEENFEST :D Vi ska till strömpis, en nattklubb, där vi först äter en trerätters middag och sedan blir det fest! Ska bli så kul att få unna sig lite skojigheter!
 
 
 
Tvättlina á moi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela