saraagnesterese

Händelserik PW

Publicerad 2016-10-03 21:47:17 i Allmänt,

Idag har vi haft en chill dag. Vi började med kursintro på 45 minuter, sen en håltimma på 3 (!) timmar och sen en föreläsning. Sjukt segt att vänta så länge men eftersom jag hänger med de skönaste tjejerna så gick tiden ändå undan.
Jag hade dock glömt registrera mig på kursen och upptäckte det igår och fick panik! Men det löste sig idag. Så jävla krångligt att man ska anmäla sig till varje kurs, fett omständigt.
 
Efter skolan gick jag och Sofie på en power walk och upptäckte Örebro! Vi bara gick och hamnade i Wadköping, typ ett litet ställe i Örebro och det var sjukt fint! Sen gick vi igenom en park där det var konst i form av popcorn, och lite längre fram satt en man och spelade cello. Haha asså det var så konstigt allting!
Men 1.5 timme var vi ute och gick, det var kanske inte den skönaste promenaden i mitt liv då jag har två stora skavsår på hälarna från i lördags. Men det gick det med ;)
 
 
Det här är Wadköping, det var som att kliva ett x-antal år tillbaka i tiden! Sjukt mysigt.
 
 
Bland det absolut fulaste jag sett i mitt liv haha
 
Ville joina den här mannen. Hur idylliskt?
 
Här är en världssnygg bild på oss från finsittningen! Vi började drick klockan två på dagen och här var klockan sex och gissa om vi var nyktra här ;) Hade kul men finsittning är rätt överskattat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela