saraagnesterese

Smått och gott

Publicerad 2016-03-14 20:20:11 i Allmänt,

Nu var det längesen jag skrev något. Men för alla som undrar så lever jag. 
Imorgon är det löning och jag kommer få ut 11 lax! Det kunde inte komma lägligare;) 
Jag har hunnit gjort lite grejer sen sist jag skrev här. 
Bland annat så var jag och såg Timbuktu spela på bygget. Han var fet och det var sjukt mycket folk. Några kompisar till mig hade träffat fyra stockholmare i backen och på torsdagkvällen var vi hos dem och förfestade. Dem var sjukt trevliga, dem bjöd på all dricka👌🏻 gratis är gott!

Sen i lördags var jag, Madde, Stina och Malin och badade tunna på mott jobb. Jag får bada där gratis så det var supermys. Vi drack lite bubbel och hade en grym tjejkväll. 
Sen gick jag och Madde spontant ut på bygget. 

Idag vaknade jag upp typ förkyld... Har gått runt på jobbet och mått skit, men det har ändå varit en rätt chill dag. 
Har börjat klockan nio nu vissa dagar och det innebär att jag måste gå till jobbet. Har inget emot att promenixa, MEN när man har uppförsbackar heeela vägen med en sluttning på 300 grader så är det inte så kul. Kommer fram helt torr i halsen då jag inte kan andas med näsan, ont i benen, och är typ svettig. 

På onsdag är jag ledig och sen jobbar från och med torsdag till lördagen veckan därefter. Kommer bli jobbigt, men vad gör man inte för pengar;)


(Jag har bikini, fast det ser inte så ut)


❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela