saraagnesterese

På en flygplats

Publicerad 2016-03-27 19:02:01 i Allmänt,

Just i detta nu sitter jag på flygplatsen i Frösön tror jag det heter:) Ska hämta Madde, hon har varit hemma på ön under påsk. Ska bli skönt att få tillbaka henne till Åre❤️ 
Har varit ledig nu i helgen och det har varit så jävla skönt. Efter att ha jobbat nio dagar i rad och i princip bara 9h pass så var det behövligt!
Har tvättat, städat och vilat. Det har varit skönt. Imorgon blir det jobb igen, sen är jag ledig tisdag. 

Nu är det inte många veckor kvar här uppe, känns sådär att åka hem igen. Har träffat så många härliga människor jag inte vill åka ifrån:/

I torsdags hade vi i städgänget tacomiddag och sen utgång på det. Det var så mysigt och vi har så kul ihop. Fick i mig en taco för jag bara skrattade;) 
Men fulla och glada blev vi och jag hade en grym kväll! 


Att mam gick 2 mil på en dag!!! Fyfan


Åre är för fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela