saraagnesterese

En dag på stranden

Publicerad 2016-06-07 20:09:40 i Allmänt,

Idag följde jag med Jakob och hans kompisar till stranden! Vi åkte först till sysne fiskbutik och köpte med oss rökta räkor och rökt makrill. Sen åkte vi till Sandviken och solade och åt allt gott vi köpt. 
Några badade men inte jag. Det var verkligen svinkallt, jag doppade tån och fick rysningar i hela kroppen av kyla. Så jag höll mig på torra land, är ju människa av en anledning.
Nu kan jag iaf bocka av att ha varit på stranden en gång i sommar, får se hur många med som hinns med.
 
Snart kommer Madde, Anso och Clara ner till ön och vi håller på att planera in massa roliga saker att hitta på. Ska bli kul att få hänga med mina tjejer igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela