saraagnesterese

Åre!

Publicerad 2016-01-28 09:01:25 i Allmänt,

Tre veckor har gått sen jag kom upp till Åre. Jag ska försöka skriva en snabb update för alla mina miljoner läsare;)

Resan upp var bitvis hemsk. Efter Sundsvall var det typ snöstorm och man såg knappt vägen. Efter sjukt många timmar, kramp i högra benet och halvt tinitus (bilen tjöt hela vägen) så kom jag fram. 
Bor hos Madde och Challe och deras inneboende Einar. 
Blev förkyld som fan första veckan och hostade sönder halsen. 
Har jobbat två dagar på dagis och det var inte min grej. Hatar barn i grupp. 
Festlivet här är svinkul, massa folk, bra spelningar och after ski är najs. 
Ska flytta på lördag och det ska bli skönt att sova i en säng!:)
Så nu vet ni lite. 
Ska iväg och jobba på Fjällgården nu, jobbar i städet och trivs super! 
Hade✌🏻️
Åkt hundspann! 


Personalfest på Fjällgården efter att ha jobbat en dag


Födelsedagsblommor från Madde som Curry i princip käkade upp


After ski spårar alltid;)

Petter på Bygget (nattklubb) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela