saraagnesterese

Årets första semla!

Publicerad 2016-02-04 23:05:21 i Allmänt,

Äntligen har jag jobbat klart mina nio dagar och ska äntligen vara ledig i två dagar! 
Imorgon ska jag fixa min bil och gå på after ski med några från jobbet:) 
På lördag blir det Östersund. Behöver köpa nya skor, för min dragkedja på mina favorit kängor gick sönder:((( 
Det suger... 

Här får ni en sneak peak från jobbet😊

Är numera proffs på att bädda!👌🏻 
Sjukt branta trappor i hotellrummen


Trångt som fan när man ska bädda dessa sängar. Trappan på förra bilden leder till denna lilla övervåning. 
Inte ergonomiskt för fem öre..


Dammsugare på ryggen haha!! Känns som en rymdraket och man väntar på att flyga iväg. Sjukt smidig dock. 

Avslöt kvällen med semla hos Madde❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela