saraagnesterese

4

Publicerad 2016-04-06 09:17:24 i Allmänt,

Fyra jobbdagar kvar nu. Jag vill att det ska bli söndag nu så att jag äntligen får hänga med Jakob! Shit vad jag längtar!! 
Igår innan jobbet så var jag, Madde,Stina och Malin på Åre bageri och åt frukost. Vi satt där i två timmar och bara åt och myste:) Vi planerade att dem ska komma till Gotland i sommar och hälsa på bland annat. Hade varit hur kul som helst!
Igår ringde jag till fina mormor som fyllde år. Hon är så himla fin att prata med. Hon berättar saker på ett sätt som bara mormor kan. Världens mysigaste❤️ hon var så orolig att jag skulle köra hem själv från Åre haha, men lugnade henne med att Jakob följer med;) 

Nu blire å städa. Jääääääääjjj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela