saraagnesterese

#livetsomenfluga

Publicerad 2015-09-15 17:12:21 i Allmänt,

Jag satt och kollade på gamla dokument jag sparat på pappas dator och hittade det roligaste i mitt liv!
Det här skrev jag när jag gick i sjuan.. Kan typ tro att jag borde ha skrivit det här när jag gick i trean. Skitkul hahah.
Läs och skratta för fan.
 
En fluga berättar.
Om jag skulle uppleva en dag som en fluga skulle jag ha vaknat som vanligt på morgonen för att flyga till skolan. Där skulle allt vara som vanligt fast istället för människor var det flugor. Vi lärde oss om hur man ska undvika flugsmällan. Och en massa annat skoj. Efter skolan flög jag hem där jag åt mellanmål. Det var så fint väder ute så jag flög ut till min kompis som bor en liten bit ifrån där jag bor. Vi lekte kurragömma och tjuv och polis. Det var jättekul. Klockan blev mycket och jag var tvungen att åka hem för att äta mat. Vi åt myggsoppa. Den var jättegod. Sen såg jag på Tv. Jag var så trött efter den här dagen så jag la mej tidigt. God natt!

Av: Sara Karlsson 7a2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela