saraagnesterese

1/2-2015

Publicerad 2015-02-01 19:40:51 i Allmänt,

Sist jag skrev här var i november... bra uppdatering.
Nu har jag börjat sista terminen på folkan och det känns bra:) Jag känner att jag utvecklas och det är fullt upp att göra. Mina flöjtlektioner går bra och teorin börjar jag förstå mer och mer. Håller även på med ett projekt, för vi som går andra året ska vi göra något slags projekt att redovisa i mars/april. Mitt handlar om att jag utgår ifrån e4:an i Sverige och då ska jag spela låtar från de landskapen vägen passerar. Det är ett kul projekt men det kräver mycket tid.
Sen jobbar jag även helger på Skafferiet för att få ihop lite extra pengar. Där trivs jag jättebra och jag har fått mycket positiv respons från cheferna och de gillar mig, vilket gör mig väldigt glad!
Så där ska jag även få jobba i sommar och det ser jag fram emot.

Har jobbat 6 timmar igår och 7 timmar idag, och nu är jag helt slut. Blir en tidig kväll så man orkar med veckan som kommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela