saraagnesterese

God morgon

Publicerad 2015-12-18 08:00:36 i Allmänt,

Sitter just nu på jobbet och väntar på att sotarna ska bli klara. Var här vid sju och låste upp och så måste jag vänta.. 
Blev svin irriterad på den ena utav dem. För han tyckte det luktade rök i hela huset vilket jag verkligen inte kände. Det luktar alltid lite rök eftersom vi eldar, och särskilt i serveringen men inte i köket. 
Så jag sa nej och han ba "va?! Känner du inte det" och var helt knäpp över att jag inte gjorde det. Så sa han gå ut och in igen så känner du. 
Gjorde som han sa och ingen skillnad. Sen säger han "sniffar du eller"
What the fuck känner jag då. Dra åt helvete. 
Vidrig kommentar och jag har fan ingen humor så tidigt. Han kan väl bara göra sitt jobb och hålla käften, det är väl inte så svårt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela