saraagnesterese

1/12

Publicerad 2015-12-01 10:39:55 i Allmänt,

Idag har jag ont i magen igen, blir tokig! Ska jobba idag så hoppas att det kommer gå bra. Vill inte vara hemma heller för då har jag inget att göra.. And I need the money.
Så det blir att bita ihop och dricka en massa vatten. 

Imorse hade jag lite hemmaträning. Följer något träningsprogram på facebook där de lägger ut en övning varje dag, som en julkalender och jag tycker det är bra med inspo och att man kan göra det hemma och inte gå på gym där det står uppblåsta män som tror de är ascoola... Usch.
Så säg hej till hälso sara. 
Nej skojar, kommer aldrig bli hälsosam. Säg istället hej till kak-socker-matvraket Sara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela