saraagnesterese

Kluven

Publicerad 2014-10-08 15:19:34 i Allmänt,

Nu har jag gått lite mer än en månad på folkan och det känns lite sådär faktiskt. Jag upplever inte att det är lika kul som förra året. Saknar många kompisar som jag hade förra året och jag känner inte att det är riktigt vad jag vill hålla på med. Det är härliga människor här med men det känns som om det här året inte kommer ge mig lika mycket då jag inte är lika peppad och då känns det mest onödigt att gå bara för att gå.
Jag har funderat mycket på hur jag ska göra, men för varje dag som går blir jag mer och mer säker på att söka in till universitetet igen och hoppas på att komma in till våren.
Har kollat runt på antagning.se och det finns dock inte lika stort utbud på program som det gör inför höstterminen, men jag lutar åt att plugga till sjuksköterska och då finns det i Örebro som jag sökte till i höstas och kom in. Så ska nog faktiskt söka dit igen.
 
Svårt beslut, men jag känner mig samtidgt ganska säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela