saraagnesterese

Sol, vänner, primörer och ett jobb

Publicerad 2014-05-17 18:00:28 i Allmänt,

Idag har jag varit i stan med Frida och Jakob. Vi gick runt lite i affärer, jag köpte en ring och ett par solglasögon:) Sen drog vi ner till stora torget där det skulle vara någon slags primörmarknad, men det sög. Det var inte som jag hade tänkt mig... Jag trodde det skulle vara fullt och liknande en markad med massa grejer man kunde provsmaka men så var det inte.
Men vi åt lunch på Rosengården och det var supergott och mysigt! Sen gick vi till Fiket och tog en kaffe och kanske en kaka med..... Solen stekte och livet var lite för bra kändes det som.
 
När Frida åkte vidare så gick jag och Jakob ner till Amalias för att se om Andrea jobbade där och det gjorde hon, så vi snackade med henne ett tag. Helt plötsligt frågar hon om jag vill jobba där (!) de behöver folk och eftersom jag inte börjat på maxi än och börjar bli rastlös så sa jag att jag kunde prova. Så på måndag ska jag in och jobba sen får vi se vart det leder:) Men det ska bli jättekul!!
 
Ikväll kanske jag åker till Tofta till en klasskompis stuga:) Men jag vet inte om jag pallar.
 
 
 
Tanken var att ta en fin bild och föreviga denna fina lunch men det gick inte så himla bra, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela