saraagnesterese

Häng i Tofta

Publicerad 2014-05-22 10:16:54 i Allmänt,

Vilken kväll det blev igår! Runt åttatiden åkte jag till Tofta där Simon i min klass har en stuga och hade en liten hemmafest med folk från klassen (de som är kvar några dagar till) och lite andra kompisar till honom. Vi drack lite vin och öl och spelade musik i princip hela kvällen;) Så himla najs var det. Vi spelade fram till halv fyra på morgonen och bestämde oss sen för att gå ner till stranden för att se soluppgången plus att spela till det haha... Vi gjorde det och sen vid halv sex då gick vi och la oss.
Så fyra timmars sömn har jag fått iaf;)
 
Idag hade jag och några av tjejerna från gymnasiet en picknick i Almedalen, så himla mysigt var det:)
Det blir en tidig kväll ikväll, en dusch och sen sova. Första jobbdagen på Amalia imorgon, ska bli riktigt kul!!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela