saraagnesterese

#Livetistan

Publicerad 2014-06-26 23:10:35 i Allmänt,

Har inte varit så bra på att skriva roliga grejer som händer i mitt liv här för er trogna "läsare" (som man säger i bloggvärlden...) men jag har haft lite att stå i nu på sistone. Jag är nu inne på min andra vecka på Maxi och det börjar gå bättre i kassan och känner mig lite lugnare. Men från och med v.27 ska jag lämna kassan och jobba i cafeét istället på maxi. Det känns bra men jag ska nog försöka plocka lite kassatider så att jag håller igång det med.
Sen jobba jag på Amalia, men det har inte blivit så mkt nu för jag har varit mest på Maxi, men imorgon ska jag dit och jobba:) Fördelen med att ha två jobb är att man inte tröttnar på sitt jobb utan kan få lite miljöombyte.
Sen hoppar jag in på Cafét i Lojsta Slott så man kan säga att jag har tre jobb... Men jag gillar det!
 
Ikväll har jag och två kompisar varit på genrepet på Romateatern som hette "Komedi av misstag"- Shakespeare. Den var jättebra och rolig så den är klart värd att se.
 
Dricker te nu, och ska nog snart sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela