saraagnesterese

Örebro eller Gotland?

Publicerad 2014-07-15 13:38:29 i Allmänt,

Häromdagen fick jag besked att jag kom in på sjuksköterskeprogrammet i Örebro till hösten. Det är sjukt kul att jag kom in men jag kan inte bestämma mig om jag vill gå eller inte. Jag har funderat en massa men det lutar mest till att vara kvar på Gotland ett år till och gå på folkan och se om jag verkligen vill fortsätta med musik eller inte. Jag tror jag behöver ett år till att tänka på vad jag vill göra. Det känns nästan bäst så. 
Har fått boende i LÖrebro men jag vill nog vänta ändå. Det är jöttesvårt men jag vill helst gå på sjuksköterskeprogrammet på Gotland så jag ska söka nästa är igen! Men som sagt jag har inte bestämt mig så vi får se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela