saraagnesterese

:(

Publicerad 2013-03-30 13:45:16 i

Har gråtit nu i typ en timme! Fick sms av Valentina idag och hon skrev att de kommer hem idag och stannar hemma hela veckan:( för det var något med farmoderns familjehus som ligger i Lugano i Schweiz där de i princip redan är! Det känns som om de kommer hem bara för att vi är här.
Jag får mitt första besök från Sverige av min bästa vän och vi var jätteglada att få vara för oss själva och bara ta igen allt missat. Men nu kommer de hem och vi har liksom fyra dar kvar!! Åh jag blir verkligen så ledsen.
Men jag och jakob ska åka till Como imorgon och sova kvar där. Vi vill vara för oss själva, och vi hittade ett boende väldigt billigt. Det var inte det här jag hade planerat, som sagt jag blir då himla ledsen:(

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-03-30 16:37:07

Men jag tror inte de kommer hem för att kolla er...säkert nåt krångel med huset som gör att de inte kan bo kvar. De kanske drar till St Moritz istället. Det ordnar sig! Det brukar göra det när du är med!! Kram på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela