saraagnesterese

Lediga dagar i solen

Publicerad 2013-07-18 20:10:12 i Allmänt,

I tisdags och onsdags hade jag två lediga dagar, och på tisdagen gjorde jag inget särskilt. Var bakis, fikade på Högklint och det var nog allt. Men däremot i onsdags, då jävlar var det ingen vila. Åkte till farmor till klockan 9.00 och jag började med att diska tallrikar till slåttern på lördag och farmor klippte baksidan. Sen fikade vi, länge, en timme. Sen åkte vi på Hemse och storandlade till lördag och glömde bara en grej... Hushållspapper;)
Sen åt vi lunch, asgott som vanligt! Sen skulle jag klippa gräset på framsidan, och jag fattade inte att gågräsklipparen var självgående så jag knuffade på som en galning och var helt slut i armarna därefter. Sen berättade farmor att jag inte behövde knuffa på och då var jag i princip klar. Vi skrattade länge åt det!:)
Sen drack vi kaffi och kollade i gamla fotoalbum! Farmor älskar att prata och berätta om hur det var förr och det är så intressant för hon har så mycket intressanta grejer att prata om. Älskar farmor!
Hade en världsbäst onsdag helt enkelt:)
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-07-19 11:14:29

GRATTIS på din namnsdag idag SARA!!!!
Vi ses väl imorgon på slåttern, bra jobbat!!
KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela