saraagnesterese

Saknad

Publicerad 2013-02-03 19:37:02 i Allmänt,

Förlåt för jätteful header på bloggen. Men jag vet int hur man fixar och byter bild osv. Ska fråga Jakob, han brukar vara killen med koll på sånt där.
 
Igår eftermiddag möttes jag och Hanna vid Arese för att gå på (en vad vi trodde) kurs i hur man dekorerar kakor praktiskt.  Men när vi kom dit var det tre kvinnor som stod uppe och skulle hålla i en föreläsning om hur man bakade och gjorde. Det var väl inte riktigt vad vi förväntat oss, men vi försökte lyssna och förstå vad som sades men det var svårt. Så vi satt där i en timme sen gick vi. (Tur vi satt längst bak) men det var typ som att komma och gå lite som man ville. Folk antecknade, ställde frågor och vi märkte att här hör vi inte riktigt hemma, haha. Men man måste ju alltid pröva något nytt!
 
Istället gick vi ner där det fanns olika stånd där man kunde smaka allt mellan himmel och jord. (Lite överdrivet, men typ). Sen åte vi till ESSELUNGA och köpte mat. Åkte hem och lagade tortellini och sen hade vi filmkväll med chips och dipp! Vi såg Quasimodo och 13 snart 30 och sen gick vi och la oss runt elva. Vi var jätte trötta:)
 
Idag har jag varit deppig, har haft hemlängtan och bara haft en stor saknad av allt.
 
Såhär såg jag ut när jag och Hanna åkte till Ikea.
 
ABC kursen i hur man dekorerar kakor.
 
De här kvinnorna pratade JÄTTE SNABBT, men hängde med ibland:)
 
På nedervåningen fick vi se när de faktiskt dekorerade kakorna.
 De var jätte duktiga:)
 
 
Tänkte på pappa här!! :D
 
Jag och mina nymålade naglar! Tog 25 minuter att få det klart! gaahhh. Men hur kan man leva utan nagellack?!?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela