saraagnesterese

KARNEVAL

Publicerad 2013-02-23 18:06:10 i Allmänt,

 
 
 
På väg in mot Venedig!
 
 
konst på en random vägg.
 
 
 
 
På den här scenen utsåg man den bäst klädde. Vi såg inte så mycket för det var mycket folk. Sen fattade vi inte vad de sa heller.
 
 
 
 
En av mina favoriter, sjukt fin klänning!
 
 
 
 
 
Shot som vi blev bjudna på av kocken ;)
 
Gick omkring i denna fin fina mask! Jag ÄLSKAR den, så vacker och LILA!!!
 
 
 
 
Jag och Hanna åkte med bil till Venedig och stannade där lördag- söndag för att uppleva karnevalen.
Vi gick längs smala gränder och såg utklädda människor lite här var under tiden man gick. Så man stanade och tog kort hela tiden.
Jag har plockat ut några bilder men orkar inte lägga upp alla, men det var helt otroligt att se hur folk verkligen går in för det och de är så fina. Jag har kopierat den här sumeringen från Hannas FB för jag tycker hon fått med allt (plus att jag inte orkar skriva) Så kolla bilder, läs, bli avundsjuka, och ha en bra lödag puss.
 
Överraskande bra väder dagtid, galet mycket folk, mängder med masker, vindrickande, gick flera kilometer på smala gator och i små gränder, glass i kylan, “best costume contest”, pizza och pasta, turistfotograferande, chokladdoppad frukt (jordgubbar!) i solskenet, gondoler överallt, uppklädda och utklädda människor i alla åldrar, snö och åska samtidigt, åkte över 10 hållplatser för långt med bussen till hotellet (hur är det ens möjligt?!), litelite shopping, bjudna på shots och dessert av kocken på restaurangen, frossade i helfin hotellfrukost, passerade oräkneliga broar, lagom sovmorgon, svensk musik i bilen dit – disco radio på vägen hem, skratt och kaos och autogrill.
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-02-24 10:10:15

TACK för alla fina bilder!!!!!
Vilka klänningar! Jag hade gärna velat ha ett par av dem, tänk att svissa runt i en sådan här hemma när jag är ute o går med Nisse.....!!
Ha det nu så bra med dej!
KRAMAR!!

Svar: Haha ja det hade verkligen varit något! Hoppas allt är bra med er:)Kram
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela