saraagnesterese

Jakten på korv

Publicerad 2012-11-07 12:30:43 i

Igår gick jag till Conad (mataffär) för att köpa lite saker till kvällsmaten, bl.a.korv.
Jag hade namnet uppskrivet och allt. Kassan hade lång kö och klockan gick, när jag kom hem visade det sig att jag köpt fel korv så jag fick gå (rättare sagt springa) tbx, för jag skulle hämta Pietro på fotbollen också. När jag kommer dit helt anfådd hittar jag rätt. När jag kommer till kassan är det lång kö och de är så sega!!! När det är min tur blir det massa krångel för jag vill lämna tillbaka korven som var fel och han i kassan vet inte hur han ska göra och frågar om jag kan prata spanska. SONO SVEDESE (jag är svensk) säger jag och blir irriterad för de inte kan sitt jobb. Tillslut efter 15 min får jag betala och springer hem, lämnar korven, dukar bordet och hämtar Pietro!
Alltså jag var helt varm och äcklig och hatar Conad för att de är sega. Haha sånt händer om man heter Sara. ;)

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-11-07 14:36:44

Du råkar ut för lite av varje, men du fixar allt till det bästa! Bra jobbat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela